Inkoper | Operations en Logistiek | ICT | Techniek | Amsterdam | Geen detachering | Werken op een vaste locatie

Inkoper | Operations en Logistiek | ICT | Techniek | Amsterdam | Geen detachering | Werken op een vaste locatie

Inkoper | Operations en Logistiek | ICT | Techniek | Amsterdam Amstel | Geen detachering | Werken op een vaste locatie

 

Per direct is SDP op zoek naar een ervaren inkoper voor een Hightech klant/werkgever in Amsterdam. Deze werkgever gelegen te Amsterdam Amstel is een dynamische Hightech organisatie die veel waarde hecht aan professionals met een duidelijk structuur van werken met motivatie om afwisselende inkoop trajecten tot zich te nemen. Deze permanente positie betreft een vaste werkplek op een vaste locatie bij de werkgever te Amsterdam Amstel.

 

Dit bedrijf richt zich op het uitvoeren van projecten en ontwikkelingen van nieuwe elektronica producten voor grote opdrachtgevers. De opdrachten hebben veelal affiniteit met innovatieve  vermogenselektronica, regeltechniek, en telecommunicatie. Hun opdrachtgevers/ klanten zijn succesvolle Tech bedrijven die het werk in het geheel uitbesteden aan hen.

 

Deze succesvolle organisatie verzorgt vanaf het eerste concept tot aan de productie alle technische werkzaamheden voor hun Technische klanten. Uiteraard komt het voor dat een technische klant ook zijn of haar steentje wil bijdragen, iets wat de werkgever dan ook omarmt, om zo tot een voor de opdrachtgever zo goed mogelijk eindresultaat te komen.

 

Het leveren van maatwerkelektronica gaat in hun optiek verder dan ontwikkeling en productie alleen. Organisatie, logistiek, snelheid, efficiëntie, kwaliteit, betrouwbaarheid en continuïteit zijn sleutelwoorden voor succes en vereisen intensieve samenwerking tussen de werkgever en haar opdrachtgevers. Uiteindelijk gaat het om respect voor en versterking van elkaars belangen.

 

Het kantoor van deze werkgever ligt op 10 minuten fietsafstand van het Amsterdam Amstel station en is ook prima te bereiken (gratis parkeren) met de auto en Openbaar Vervoer.

 

De Operationeel Inkoper | Operations en Logistiek.

De voornaamste taken van de technisch inkoop professional zullen in de breedste zin van het woord gebaseerd zijn op operationele (inkoop) processen. Hierbij mag men denken aan het;

 

-afstemmen van nieuwe opdrachten en wijzigingen tussen productiehuizen, sales

en engineering.

-opstellen van tijdschema’s op basis van inschattingen van klanten over te verwachten

afnames.

-opstellen van het logistieke deel van de Service Level Agreement (inkoop, liabilities,

garantstelling, magazijnvoorraden, vervoer etc.).

-inplannen van collega’s bij opstart van een nieuwe productie bij een productiehuis.

-analyseren en verbeteren van logistieke processen.

-signaleren, definiëren en onderzoeken van operationele knelpunten.

-vertalen van korte en lange termijnplannen in operationele procedures met

prioriteitstelling.

-beheren en implementeren van het ERP pakket op het gebied van Logistics als

kerngebruiker.

-zorgdragen voor optimalisatie van de goederenstroom d.m.v. een ERP pakket.

-opvragen van offertes inzake verzending en verscheping van goederen in het binnen- en

buitenland.

-opstellen van controles op procedures en werkinstructies.

-controleren van de planning en voortgang in productieprocessen en het bewaken van de

leveringen en de leveringsbetrouwbaarheid.

-controleren van de voorraadhoogte componenten en eindproducten.

-controleren van de in- en outbound bij de warehouses.

De operationeel inkoper zal in de eerste fase een aanspreekpunt zijn voor de productielocatie. Men zal overleg plegen met inkoop over verkrijgbaarheid/levertijd van componenten waarbij er opdracht kan worden gegeven tot het zoeken van alternatieve kanalen en componenten. Ook zal de desbetreffende inkoop professional diverse contractbesprekingen voeren (waaronder prijsonderhandelingen) en dezen samen met de Operations Director vormgeven. Verder zal men zich mogen verdiepen (afgestemd met Finance) in het beheer van inkoopcontracten EMS-en conform procedures.

 

Overige spannende taken die van toepassing zijn;

-het toepassen van alle door ISO gestelde normen aangaande logistiek.

-het aanbrengen van wijzigingen in werkwijzen voorkomend uit rapportages van

gehouden interne audits.

-het zorgdragen voor de juiste managementrapportages.

-projectmanagement uitvoeren voor logistieke projecten.

-het functioneel leiding geven als Supply Chain Coördinator, Technisch Inkoper en Product

Coördinator.

 

Geboden;

Als Operationeel Inkoper bij deze gerespecteerde werkgever in Amsterdam mag je rekenen op een uitdagende functie in een professionele en, in positieve zin, dynamisch technische organisatie. Men biedt een fulltime baan en een boven marktconform salaris met arbeidsvoorwaarden conform CAO. Uiteraard is het bruto maandsalaris afhankelijk van opgedane kennis en ervaring. Daarnaast wordt er een uitstekende pensioenvoorziening geboden.

 

Geïnteresseerd om te reageren op deze permanente vacature bij de werkgever? Stuur jouw CV naar mario@servicedrivenprofessionals.nl of bel 06 10299158.

 

Met vriendelijke groet/ Kind regards,

 

 

Mario John Lemmers BSc.

Service Driven Professionals | Senior IT Staffing Consultant

—————

e-mail: mario@servicedrivenprofessionals.nl

mob: +31 (0)6 10 29 91 58

tel: +31 (0)20 895 09 52

skype: mario.john.lemmers

website: www.servicedrivenprofessionals.nl

 

Connect me on Linkedin:

http://nl.linkedin.com/in/mariojohnlemmers

 

Office hours: Monday to Saturday from 09.00 till 20.00 hours

 

 

About the Author

M. John Lemmers | Senior IT Consultant | SDP administrator

Comments Are Closed!!!